Tuesday, December 21, 2021

Et notat fra en gammel kending

Et notat fra en gammel kending



For at beregne den overordnede stjernebedømmelse og procentdel opdeling efter stjerne, bruger vi ikke et simpelt gennemsnit. Brian Weller er en mand på kanten af ​​fortvivlelse. Denne bog var god læsning, og jeg nød den. Begyndte denne bog med stor entusiasme. Prøv igen senere.





Bill Walker



BRIAN WELLER er en hjemsøgt mand. Nu, efter femten år, overvælder skyldfølelsen og vreden ham. Brian lover at rette op på tingene og arrangerer en bogsigneringstur, der vil tage ham tilbage til Boston og bliver derefter tvunget til at udsætte det, da hans kone dør uventet.


Joanna er skuffet over, at han udskyder turen, men hun forstår og ønsker ham alt godt. Tre måneder senere rejser han til Boston. Han er ivrig efter at se Joanna igen, men er usikker på, hvor deres genforening vil føre hen.


En ting er sikkert, at Ruby stadig er en stærk og jaloux mand, som den e-mail, Brian modtager fra ham, så veltalende vidner om: VI HADDE EN AFTALER. LAD HENDE VÆRE! Under sin flyvetur til Boston genoplever Brian sit forhold til Joanna; og hun er ulig nogen kvinde, han nogensinde har kendt: smuk, frisindet og fuldstændig engageret i hendes kunst. Gennem sin kærlighed til hende opdager og plejer Brian sin egen kunsts embryo, og henter fra hende en inspiration, der en dag vil bringe ham til højderne af litterær stjernestatus.


Men Ruby, en indflydelsesrig ejendomsudvikler, får dem til at se og venter på chancen for at rive deres kærlighed i stykker. Valget Ruby giver ham er simpelt Afvis, og tab alt. Tilbage i nutiden er Brians gensyn med Joanna varmt, men alligevel fyldt med underliggende spændinger. Joanna ønsker så meget at vide sandheden om, hvorfor han forlod hende så mange år før, men Brian kan ikke holde ud at knuse hendes verden, en verden der nu omfatter Zack, hendes femtenårige søn.


Selvom han er billedet af sin mor, er han så meget som Brian, en følsom, talentfuld forfatter sprængfyldt med ideer. Kunne det være? I et øjeblik af ubevogtet smerte indrømmer Brian den forfærdelige sandhed over for Joanna, hvordan Ruby tvang ham til at forlade hende. Det er en tilståelse, der ryster hende til bunds. I mellemtiden udsender Erik Ruby sin private efterforsker, CARY MOSLEY, for at bringe Brian til hans kontor, opsat på at afslutte situationen én gang for alle.


Deres konfrontation er en langsomt brændende lunte, og lige da den er ved at eksplodere i vold, dukker Joanna op med bevis for sin mands dobbelthed.


Rasende over, at Ruby ville reducere sit liv til en forretningstransaktion, fortæller hun ham, at deres ægteskab er forbi, og at hun rejser for altid. Da Ruby indser, at han har mistet hende for altid, går Ruby ud og efterlader Joanna og Brian sammen til sidste KVARTALSFINALIST i Los Angeles Internationale Manuskriptkonkurrence.


SEMIFINALIST i WeScreenplay Diverse Voices-konkurrencen. SEMIFINALIST i StoryPros-konkurrencen. FINALIST i Filmmatic Screenplay Awards. KVARTALFINALIST i Your Script Produced-konkurrencen. SEMIFINALIST DRAMA i Emerging Screenwriters Genre Manuskriptkonkurrence. Prisvindende scripts kvindelige ledede scripts Gratis korte scripts TV-pilot scripts Feature Længde scripts Lavbudget scripts. Registreret i England og Wales Company No. Vilkår og betingelser Privatlivspolitik.


Designet, bygget og drevet af CJ Walley. Spring til hovedindhold. Deltag i Revolutionen Log ind. Et notat fra en gammel bekendt. Type: Funktion. Status: Til salg. Sideantal:. Genre: Drama, Romantik. Budget: Uafhængig. Baseret på:. Romanen af ​​samme titel. Historiesituation: Utroskab, et notat fra en gammel bekendt.


Historiens konklusion: Glad. Lineær struktur: Lineær. Tilpasning: Baseret på eksisterende fiktion. Indsendt: 16. november, Sidst opdateret: 11. november, Vil du læse dette manuskript? Du skal deltage i revolutionen først. Bare rolig, det er gratis, nemt, alle er velkomne, og du kan begynde at læse med det samme. Dette script er elsket af. Bill er uddannet fra Emerson Colleges prestigefyldte filmskole og skrev og instruerede sin første spillefilm, Pawn, mens han stadig var studerende.


Efter endt uddannelse grundlagde han Newbury Filmworks, Inc. InBill flyttede til Los Angeles, et notat fra en gammel bekendt, og begyndte en freelance historieanalysekarriere for forskellige studier og uafhængige produktionsselskaber, mens han brugte sin fritid på at skrive romaner, et notat fra en gammel bekendt, noveller og manuskripter.


Han er også en højt respekteret grafisk designer med speciale et notat fra en gammel bekendt bog- og smudsomslagsdesign. Han har arbejdet på bøger af koryfæer som: Ray Bradbury, Richard Matheson, Dean Gå til bio. Flere scripts fra Bill. Filtrer efter scripttype Feature TV Pilot Web Series Pilot Kort episode. Filtrer efter script Status Tilgængelig gratis Eksempel på arbejde Kun til salg Under Mulighed Søger finansiering Solgt Under udvikling Produceret.


Filtrer efter genre Action Eventyr Animation Biografi Komedie Krimi Drama Familie Fantasy Film-Noir Historie Horror Musik Musikalsk Mysterium Romantik Sci-Fi Sport Thriller War Western. Sorter efter Mest foretrukne Mest set Senest opdateret Senest sendt. John Wilkes Booths andet liv Da Booth undslipper retfærdigheden for at have myrdet Lincoln, antager han identiteten af ​​en død mand og forsvinder, uvidende om, at én mand kender sandheden og vil forfølge ham til jordens ende.


Feature Crime, History Til salg s, et notat fra en gammel bekendt. STALAG En reality-tv-serie går grueligt galt, da deltagerne finder ud af, at mændene kører deres "autentiske" Anden Verdenskrig Et notat fra en gammel kending POW camp spiller spillet for hold.


Feature Action, Drama, Krig Til salg s. Abe Lincoln: Public Enemy No. Feature kriminalitet, Et notat fra en gammel kending, Historie Til salg s. John Dillinger: Den Et notat fra en gammel kending En berygtet fredløs genopfinder sig selv som en talentfuld filmstjerne og skal overbevise alle om, at han er blevet lovlig for at begå sin mest teatralske forbrydelse af alle - at røve Warner Bros' lønningsvogn.


TV Pilot Action, Kriminalitet, Drama Til salg 65pp. Et notat fra en gammel kending I sin søgen efter meningen bag sin fars mystiske død under Anden Verdenskrig støder en britisk bureaukrat over en hemmelighed, der er så forfærdelig, at hans egen regering ikke vil stoppe noget for at holde den stille, et notat fra en gammel bekendt. Feature Thriller Til salg s. Et urværkstestamente Da hans barnebarn dør i fængslet under mystiske omstændigheder, sætter Alexander DeLarge – nu pensioneret og enke – ud for at finde sandheden, uvidende om, at gadernes lokkekraft vil genoprette hans ultravoldelige natur.


Feature Crime, Drama, Sci-Fi Eksempel på arbejde kun s.





sex hjemmeside dating



Vil du læse dette manuskript? Du skal deltage i revolutionen først. Bare rolig, det er gratis, nemt, alle er velkomne, og du kan begynde at læse med det samme. Dette script er elsket af. Bill er uddannet fra Emerson Colleges prestigefyldte filmskole og skrev og instruerede sin første spillefilm, Pawn , mens han stadig var studerende.


Efter endt uddannelse grundlagde han Newbury Filmworks, Inc. I flyttede Bill til Los Angeles og begyndte en freelance karriereanalyse for forskellige studier og uafhængige produktionsselskaber, mens han brugte sin fritid på at skrive romaner, noveller og manuskripter.


Han er også en højt respekteret grafisk designer med speciale i bog- og smudsomslagsdesign. Han har arbejdet på bøger af koryfæer som: Ray Bradbury, Richard Matheson, Dean Gå til bio. Flere scripts fra Bill. Filtrer efter scripttype Feature TV Pilot Web Series Pilot Kort episode. Filtrer efter script Status Tilgængelig gratis Eksempel på arbejde Kun til salg Under Mulighed Søger finansiering Solgt Under udvikling Produceret.


Filtrer efter genre Action Eventyr Animation Biografi Komedie Krimi Drama Familie Fantasy Film-Noir Historie Horror Musik Musikalsk Mysterium Romantik Sci-Fi Sport Thriller War Western. Sorter efter Mest foretrukne Mest set Senest opdateret Senest sendt. John Wilkes Booths andet liv Da Booth undslipper retfærdigheden for at have myrdet Lincoln, antager han identiteten af ​​en død mand og forsvinder, uvidende om, at én mand kender sandheden og vil forfølge ham til jordens ende.


Feature Crime, History Til salg s. STALAG En reality-tv-serie går grueligt galt, da deltagerne finder ud af, at mændene, der driver deres "autentiske" tyske krigsfangelejr fra Anden Verdenskrig, spiller spillet for at holde. Feature Action, Drama, Krig Til salg s.


Abe Lincoln: Public Enemy No. Feature Kriminalitet, Fantasy, Historie Til salg s. John Dillinger: The Series En berygtet fredløs genopfinder sig selv som en talentfuld filmstjerne og skal overbevise alle om, at han er blevet lovlig for at begå sin mest teatralske forbrydelse af alle - at røve Warner Bros' lønningsvogn.


TV Pilot Action, Kriminalitet, Drama Til salg 65pp. D-notice I sin søgen efter meningen bag sin fars mystiske død under Anden Verdenskrig støder en britisk bureaukrat over en hemmelighed så forfærdelig, at hans egen regering ikke vil stoppe noget for at holde det stille.


Feature Thriller Til salg s. To hjerter med behov for kærlighed. Et brændende spørgsmål ubesvaret. En hemmelighed mørk nok til at se dem begge ødelagt. Brian Weller er en mand på kanten af ​​fortvivlelse. Hjemsøgt af ulykken, der kostede hans søn livet og efterlod hans kone dødt i koma, finder bestsellerforfatteren, at hans karriere er gået i stå, og hans muse er tavs. Boston-kunstneren Joanna Richman har sat sig ind i den behagelige rutine i en perfekt kedelig tilværelse.


Kærlighed kan være en mystisk ting, og selvom jeg ved, at snyd ikke er godt eller etisk, kan ægte kærlighed virkelig for evigt skjule sig for det? Selv følelsesmæssigt? Kan vi virkelig slippe af med en tidligere kærlighed, en kærlighed, der havde en sådan indflydelse på vores liv? Stor tak til Bill Walker for at sende mig sin bog at læse, efter at jeg nævnte, at jeg ville hente et eksemplar. han deler lidt bag sin historie. Før jeg siger noget, da jeg virkelig kunne lide denne bog, vil jeg gerne have en lille ting, jeg ikke kunne lide, af vejen.


Der var nogle punkter, hvor jeg følte mig lidt akavet ved at læse bogen, fordi dialogen bare virkede så forældet. Hvilket er mærkeligt i betragtning af, at det er en ny bog. Der var tidspunkter, hvor jeg bogstaveligt talt skubbede bogen væk fra mig og tænkte "HVEM siger sådan noget?!? Måske taler jeg bare anderledes. Også Joanna, som formodes at være vegetarisk buddhist, bærer pels. Hvilket jeg syntes var mærkeligt. Under alle omstændigheder, nu hvor DET er af vejen, kan jeg sige, at denne bog virkelig var en diamant i det hårde.


Bill Walkers smukke og beskrivende, men forsimplede prosa vækker de følelser, som Brian, hovedpersonen, lider under i lyset af den tragedie, han lider igennem. Men mere end noget andet bringer det liv og gør troværdig tanken om, at to mennesker virkelig kunne elske hinanden for evigt, selvom omstændighederne ændrer sig eller ikke er, hvad der er nødvendigt for at give næring til en romantik.


Brian Weller, en forfatter, og Joanna, en kunstner, der er forlovet med en anden mand, forelsker sig, og selvom historien om dem ikke nødvendigvis er noget særligt, fortæller Bill Walker det.


Så meget, at deres adskillelse nej, jeg lover, det er ikke en spoiler, når det opstår, er hjerteskærende, og efterlader læseren til at undre sig over, hvorfor livet bare skal være uretfærdigt sådan nogle gange.


Både Joanna og Brian er indtagende karakterer, som læseren ikke kan lade være med at bekymre sig om, og deres forhold er så sødt og friskt og nyt, at læseren ikke kan lade være med at smile.


Alligevel er den førnævnte forlovede, Erik, et problem. Hvordan skal vi have det med ham? Jeg var for det første revet. Han elskede Joanna, og jeg følte forfærdeligt at have rod i Brian, da jeg vidste, hvordan Erik havde det. Han var ikke nødvendigvis en dårlig fyr; han forstod det bare ikke. Det forekommer mig, at selv Walker havde blandede følelser, når det kom til ham. Og det er en af ​​de ting, der gjorde denne historie så rørende.


Gennem størstedelen af ​​bogen er læseren revet og snoet i alle retninger, der ønsker at føle på den ene måde, men vil også føle en anden. At ville samtidig være okay med noget, der i bund og grund bare ikke er okay, selvom det ser ud til at være den eneste måde. Jeg er klar over, at det er lidt kryptisk at sige sådan noget, men jeg vil ikke give noget væk om denne hjertevarmende, rørende perle af en bog, en bog, der vil få dig til virkelig at tro, at ægte kærlighed kan eksistere selv i det værste af gange.


Bookventures Bogklub. En ven fortalte mig, at jeg ville nyde denne bog, og det gjorde jeg fuldstændig. Historien greb mig med sin romantik og spænding lige fra starten.


Jeg er ganske vist ikke fan af romantikromaner, fordi jeg synes, at mange af dem er urealistiske og simpelthen bare for grødet, men der var noget ved denne historie, der gav genklang hos mig.


Karaktererne, plottet og historien blev alle udviklet taktfuldt og skabt til en virkelig smuk historie, som jeg simpelthen ikke kunne lægge fra mig. Der var flere temaer i historien, men det, der var mere centralt i den, var ægte kærlighed og at få en ny chance. Ville Walker fortsætte med at skrive nutidige romantikhistorier? Det håber jeg bestemt, for han har bestemt brugt sin uddannelse som forfatter til at skabe et rigtig godt stykke. Hans skrivestil er også noget at kommentere på.


Det er grundlæggende, men alligevel effektivt. Ingen storhedsudsagn eller sætninger, der fremkalder en bestemt følelse hos læseren. Det er tydeligt, at Walker brugte det, han vidste, og brugte det godt til at skildre sine karakterer og de følelser, de følte. Den måde, han fortalte historien på, var et andet vigtigt punkt, der er værd at nævne. Bogen er opdelt i nutid og fortid, en taktik, der var med til at sætte hele historien i perspektiv. Spændingen var jævnt fordelt over disse forskellige perioder, hvilket gjorde, at overgangene mellem begge perioder var sømløse, og det holdt læseren klistret til historien.


Jeg troede, at karaktererne i denne historie var lidt anderledes end de fleste historier, du læste. Der er ingen klar antagonist eller hovedperson, da hver af karaktererne var et offer på den ene eller den anden måde.


Du havde ondt af den onde fyr, fordi han levede den eneste måde, han vidste, hvordan han skulle, ved at besidde de ting, han ønskede. Hvis det udsagn tyder på, at min yndlingskarakter var den onde fyr, så må det være sådan, fordi jeg forbandt mig mest med hans karakter. Joanna, der fungerer som halvdelen af ​​hovedpersonen i historien, var min mindste favorit.


Hun kom til udtryk som en klynkende, forvirret ung kvinde, der konstant klagede over at blive misforstået. Hun er en ægte idealist, der abonnerer på alle de hårde og hurtige regler, der følger med territoriet. Jeg ønskede ikke, at denne historie skulle slutte, og for en ny forfatter til at gribe dig på den måde, kan det kun foreslå to ting: En note fra en gammel bekendt er en rigtig god bog, og Bill Walker er en romanforfatter at se.


Historien startede i nutiden, hvor Brian forsøger at håndtere følgerne af en forfærdelig ulykke, der efterlod hans kone i koma og hans lille dreng døde. Selvom det er næsten to år siden, er smerterne stadig friske, og han har det hårdt.


Det er, når han modtager en e-mail med titlen "En note fra en gammel bekendt", der bringer Joanna tilbage i hans liv. Så efter omkring 50 sider bliver historien til et tilbageblik på, da Brian og Joanna mødtes første gang. Der er endda et flashback under flashback! Jeg vil sige, at hovedparten af ​​bogen er deres baghistorie, så kommer vi endelig tilbage til nutiden. Alt i alt nød jeg denne historie. Flashbacket er en fin kærlighedshistorie, men jeg følte ikke, at det rigtigt hænger sammen med bogens første del. Bogen startede med, at Brian håndterede sin sorg, så var det det.


Hans kone og søn bliver sjældent nævnt i resten af ​​bogen. Og jeg ville virkelig gerne have vidst mere om Penny, og hvordan de mødtes. Jeg er klar over, at dette var Joanna og Brians historie, men jeg hungrede efter mere. Tror jeg kunne lide Brian mere end jeg kunne lide Joanna. Han virkede rar og afslappet, selvom han kom meget hurtigt over sin sorg. Joanna skulle være denne smukke, livlige, talentfulde kvinde, som fik mænd til at forelske sig i hende med et øjeblik, men jeg syntes, hun kom til at virke lidt umoden og egoistisk.


Kunne ikke lide, at Joanna var Erik utro, men det er en personlig særhed. Forsøgte at forstå Joannas synspunkt, men igen blev jeg aldrig rigtig varm over for hende. Syntes også at slutningen blev pakket lidt for hurtigt ind, og var for pæn og pæn. Lidt skuffet der, men stadig okay med det. Og uden at give noget væk, satte jeg pris på, at Walker modstod trangen til at gå ned ad visse klichefyldte stier med Zach.


Walker er en meget talentfuld forfatter, men nogle af passagerne var lidt for beskrivende til min smag. Behøver egentlig ikke at kende så mange detaljer, der ikke gør noget for at flytte historien fremad. Og hver gang nogen nævner et mærke, føler jeg, at det er produktplacering.


Jeg ved, at nogle læsere virkelig nyder alt for beskrivende passager, men jeg er desværre ikke en af ​​dem. Så nu kender du nogle af mine læsers kæledyr. Når det så er sagt, syntes jeg, at alt i alt var skrivningen godt lavet, og det var en fin historie. Viser 1 - 10 af 40 anmeldelser.

No comments:

Post a Comment

Dating sites in norway

Dating sites in norway Top Norwegian Dating Websites 1 RealEuropeanBeauty. If you are looking for someone to have some fun with and share yo...